Slider

  1. W M.Z.B.M. Sp. z o.o. tworzy się następujące wydziały, działy i nadaje się im symbole:
    1. Wydział Eksploatacji - WE
    2. Dział Techniczny - DT
    3. Wydział Księgowości - WK
    4. Dział Czynszów i Windykacji - CW
    5. Dział Wspólnoty Mieszkaniowych - WM
    6. Dział Eksploatacji - DE
    7. Gospodarka Lokalowa - GL
    8. Kadry i Sekretariat - KS
    9. Informatyk - INF
    10. Biuro Obsługi Klienta - BOK
  2. Kierownictwo M.Z.B.M. Sp. z o.o. stanowią:
    1. Prezes - PZ
    2. Główna Księgowa - GK
    3. Kierownik Wydziału Eksploatacji - DWE
  3. Wydziałem Eksploatacji kieruje Dyrektor ,a Działem Technicznym-Kierownik. Wydziałem Księgowości kieruje Główny Księgowy Spółki.
  4. Wielkość zatrudnienia w M.Z.B.M. Sp. z o.o. w ramach posiadanych środków na wynagrodzenia określa Prezes Zarządu.
  5. W M.Z.B.M. Sp. z o.o. może być wykonywana praca na podstawie powołania, umowy o pracę, umowy zlecenia lub umowy o dzieło.
  6. Strukturę organizacyjną M.Z.B.M. Sp. z o.o. określa schemat organizacyjny stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu Organizacyjnego.

OBSŁUGA MIESZKAŃCÓW W ZAKRESIE EKSPLOATACJI NIERUCHOMOŚCI:


Prezes, Dyrektor/Prokurent w każdy wtorek w godz. od 13.00 do 15.00.
W poszczególnych działach w poniedziałki, środy, czwartki w godz. od 7.00 do 15.00 oraz we wtorki w godz. od 7.00 do 16.00 i piątki w godz. od 7.00 do 14.00

W poszczególnych Administracjach Budynków Mieszkalnych położonych w budynkach przy ulicach:

ABM – 1 ul. Wolności 54; tel. 74 8341-033,
ABM – 2 ul. Piastowska 41; tel. 74 8334-562,
ABM – 3 ul. Piastowska 41; tel. 74 8338-655,
ABM – 4 ul. Piastowska 41; tel. 74 8338-655,

Godziny otwarcia Administracji:
Poniedziałek od 7:00 do 15:00
Wtorek od 7:00 do 16:00
Środa od 7:00 do 15:00
Czwartek od 7:00 do 15:00
Piątek od 7:00 do 14:00

Kasa ul. 3 Maja 48 :
Codziennie od 8.00 do 13.30,
We wtorki od godz. od 8.00 do 15.30 oraz w piątki od godz. 8.00 do 13.00.

Całodobowe pogotowie techniczne w zakresie usuwania: awarii  elektrycznych i gazowych pod numerem tel. 504-897-609, awarii wodno-kanalizacyjnych pod numerem tel. 501-316-483

ORGANAMI SPÓŁKI SĄ:

  1. Zgromadzenie Wspólników.
  2. Rada Nadzorcza.
  3. Zarząd Spółki.

  1. Zgromadzenia Wspólników – dzielą się na zwyczajne i nadzwyczajne. Odbywają się w siedzibie Spółki.

    Kompetencje Zgromadzenia Wspólników:
    • rozpatrywanie i zatwierdzanie rocznych sprawozdań Zarządu oraz rachunku zysków i strat,
    • podejmowanie uchwał o podziale zysku i pokryciu strat oraz udzielaniu władzom Spółki pokwitowania z wykonania przez nie obowiązków,
    • podejmowanie uchwał w sprawie zbycia, dzierżawy przedsiębiorstwa spółki lub części przedsiębiorstwa oraz ustanowienie na nim prawa użytkownika, a także nabywania, zbywania lub obciążania udziałów w innych podmiotach gospodarczych,
    • tworzenie i likwidacja oddziałów spółki,
    • uchwalanie rocznych planów ekonomiczno – finansowych Spółki oraz tworzenie i przeznaczanie funduszy Spółki,
    • udzielanie pełnomocnictwa do zawierania umów pomiędzy członkami zarządu a Spółką,
    • podejmowanie uchwał w innych sprawach zastrzeżonych dla Zgromadzenia Wspólników określonych przepisami Kodeksu spółek handlowych,
    • podejmowanie uchwał w zakresie zobowiązania udziałowców do wnoszenia dopłat,
    • ustalenie wynagrodzenia Zarządowi Spółki, udzielenie pokwitowania z działalności Zarządu,
    • podejmowanie uchwały o rozwiązaniu Spółki, powołaniu i odwołaniu likwidatora oraz podziale likwidowanego majątku.

  2. Rada Nadzorcza

    Skład Rady Nadzorczej jest 3 osobowy:

    1. Przewodnicząca - Katarzyna Skowron
    2. Członek - Jakub Wujkowski
    3. Członek - Lucyna Cieślak

    Rada Nadzorcza sprawuje stały nadzór nad działalnością Spółki we wszystkich dziedzinach jej działalności,

    Do poszczególnych kompetencji Rady Nadzorczej należy:
    • ocena sprawozdań Zarządu z działalności Spółki oraz sprawozdań finansowych za rok obrotowy w zakresie zgodności z księgami i dokumentami jak i ze stanem faktycznym,
    • ocena wniosków Zarządu dotyczących podziału zysku albo pokrycia strat,
    • składanie Zgromadzeniu Wspólników corocznego pisemnego sprawozdania z wyników tej oceny, co najmniej na trzy tygodnie przed planowanym posiedzeniem,
    • opiniowanie zmian struktury organizacyjnej Spółki,
    • reprezentowanie Spółki w sprawach i umowach między Spółką a Zarządem.

  3. Kompetencje Zarządu Spółki.

    Zarząd Spółki jest organem wykonawczym i zarządzającym Spółki. Zarząd jest jednoosobowy reprezentowany przez Prezesa Zarządu. Funkcję prezesa pełni Daniel Dubas. Do składania oświadczeń woli i podpisywania w imieniu Spółki uprawniony jest Zarząd.

    do kompetencji Zarządu należą wszystkie sprawy nie zastrzeżone w Umowie Spółki ani przepisami prawa dla Zgromadzenia Wspólników, a w szczególności do kompetencji Zarządu należy:
    • sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz sprawozdań z działalności Spółki,
    • dokonywanie w imieniu Spółki czynności prawnych i reprezentowanie jej w sądzie i poza sądem,
    • zawieranie umowy na badanie bilansu przez biegłego rewidenta,
Administracja nr 1
ul. Piastowska 41
Tel: (74) 833 86 55
administracja@mzbmbielawa.pl

Administracja nr 2 
ul. Piastowska 41
Tel: (74) 833 45 62
administracja@mzbmbielawa.pl

Administracja nr 3 
ul. Piastowska 41
Tel: (74) 833 86 55
administracja@mzbmbielawa.pl

Administracja nr 4
ul. Piastowska 41
Tel: (74) 833 86 55
administracja@mzbmbielawa.pl